<html><body><div><div class="-wm-x1e56ztr"><div class="-wm-_1mf -wm-_1mj"><span><span><span>Dobry den,</span></span></span></div><div class="-wm-_1mf -wm-_1mj"><span><span><span><br></span></span></span></div><div class="-wm-_1mf -wm-_1mj"><span><span><span>mam</span></span></span><span><span> problem s timto mym kodem: </span></span><span class="-wm-x1fey0fg"><span><span>https://pastebin.com/yEy4GjVp</span></span></span><span><span>
Popis problemu viz zde </span></span><span class="-wm-x1fey0fg"><span><span>https://chess.stackexchange.com/questions/44862/i-have-a-code-in-python-which-should-compute-fully-optimal-moves-in-an-endgame-f</span></span></span><span><span>
Jde o pocitani sachovych koncovek s malo figurami na sachovnici podle toho kolik se vleze do RAMky. Aktualne pouzivam D==3. (Q+K+k)
A je dictionary, ktery se zaplni FEN retezci, ktere vzniknou nejakym legalnim tahem hrace, ktery je na tahu az do stavu, kdy zadny dasi novy stav ('fen' string) neni dosazitelny timto postupem. Pak se pocita plne optimalni posloupnost tahu z initial_fen a tyto optimalni tahy se ukladaji do A[K]['sequence'] pro promennou K.
Kod pocita spravne s vyjimkou 1. uzlu A[1]['sequence']. Kdyz se tato pormenna rucne nastavi spravne ve funkci main() kod je jiz plne korektni. <b>Chtel bych se tomuto ad hoc nastaveni vyhnout a nechat jej spocitat robustne a algorimticky</b>, avsak nic co jsem zkousel nefungovalo. Mate nekdo nejakou radu, jak to zaridit ? Opraveny kod a link na nej na pastebin.com bude vitan.</span></span></div><div class="-wm-_1mf -wm-_1mj"><span><span>Slovnik A ci nekdy game_tree obsahuje dalsi pomocne uzitecne hodnoty.<br></span></span></div><div class="-wm-_1mf -wm-_1mj"><span><span>Jan Pax<br></span></span></div></div></div></body></html>