[python] Jak pythonyrsky skloubit tri moduly, kde kazdy ma svuj vlastni main-loop.
Radek Kanovsky
rk na dat.cz
Čtvrtek Září 25 09:47:55 CEST 2008
On Tue, Sep 23, 2008 at 02:01:11PM +0100, David Michal wrote:
> Zdravim,
>
> Pisu si hru ktera bude neco jako MMO textova adventura s prvky RPG
> hratelna pres Jabber klienta.
>
>
>
> Aplikace se sklada z casti:
>
> - Hlavni program, config, inicializace, main-loop
>
> - Game engine, ten ma taky main-loop
>
> - Jabber bot bezici nad Twisted.words, twisted ma taky
> main-loop
>
>
>
> A ted premyslim jak tyto tri casti co nejlepe skloubit dohromady. Jestli
> do game enginu a Jabber bota pridat nejakou class na registraci events,
> ktere se pak budou posilat pres callback do hlavni aplikace.
Predpokladam, ze game engine bude neco v C a je lepsi to nechat
napokoji. Naopak Twisted jde zaradit do smycek ruznych graficky
toolkitu (Wx, Gtk, Qt, Win32,...), tak by nemusel byt problem vytvorit
reaktor pro dany game engine. Inspiraci lze najit v modulech
twisted.internet.*reactor. Nad existenci "main" mainloopu bych
se jeste zamyslel.
RadekK
Další informace o konferenci Python