[python] pygame
Ctibor.Plasek
Ctibor.Plasek na seznam.cz
Středa Září 5 12:36:11 CEST 2012
Ahoj.
To jsem taky vyzkoušel akorát mi to přišlo takové kostrbaté řešení (permanentně kontrolovat, že je klávesa stisknutá a pak zas že je puštěná).
Ale asi to asi jinak nepůjde :-(
> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: azurIt <azurit na pobox.sk>
> Předmět: Re: [python] pygame
> Datum: 05.9.2012 12:18:39
> ----------------------------------------
> Ahoj,
>
> priamo skusenosti s tym nemam avsak co tak pri stlaceni nastavit nejaky priznak
> (nejaku premennu na True), ze klavesa je stlacena a nasledne pri pusteni ten
> priznak vynulovat? Dany priznak mozes niekde inde kontrolovat a ak je True, tak
> sa panacik bude pohybovat.
>
> azur
>
>
> ______________________________________________________________
> > Od: "Ctibor.Plasek" <Ctibor.Plasek na seznam.cz>
> > Komu: <python na py.cz>
> > Dátum: 05.09.2012 12:12
> > Predmet: [python] pygame
> >
> >Ahoj.
> >Nemáte někdo zkušenosti s Pygame?
> >Mám takový problém : při stisku klávesy chci, aby 'panáček' šel tak dlouho,
> dokud klávesu nepustím ( což je zdá se logické).
> >Jenže když použiji :
> >
> >stisk = pygame.key.get_pressed()
> > if stisk[K_UP]:
> > print("ahoj UP")
> > elif stisk[pygame.K_DOWN]:
> > print("ahoj DOWN")
> >
> >anebo :
> >
> >for event in pygame.event.get():
> >
> > if event.type == QUIT or (event.type == KEYUP and event.key ==
> K_ESCAPE):
> > pygame.quit()
> > sys.exit()
> >
> > if event.type == KEYUP and event.key == K_RIGHT :
> > klavesa = 1
> >
> > if event.type == KEYUP and event.key == K_LEFT :
> > klavesa = -1
> >
> >Tak to vždy bere akorát jedno stisknutí. Nemůžete mi někdo poradit, jak to
> jednoduše vyřešit ?
> >Děkuji Ctibor
> >_______________________________________________
> >Python mailing list
> >Python na py.cz
> >http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
> >
> _______________________________________________
> Python mailing list
> Python na py.cz
> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>
>
>
Další informace o konferenci Python