[python] Roboti, REST, Flask?

Petr Blahos petrblahos na gmail.com
Středa Září 16 07:45:45 CEST 2015


Ještě poznámečka: Pokud bude GET měnit vnitřní stav aplikace, a povede k
němu
nějaký link, tak ho Google klidně navštíví při indexování :-) Nebo jak měl
kdysi takové
to přednačítání odkazů...
--
Petr


2015-09-15 22:33 GMT+02:00 Ales Zoulek <ales.zoulek na gmail.com>:

> Technicky rozdil mezi PUT a GET je minimalni. Je ale konvence, aby akce
> odpovidala tomu HTTP "slovesu".
>
> Uplnym minimem je rozliseni mezi GET a POST. Tzn. GET (narozdil od POST)
> by nemel menit vnitrni stav serveru, pouze ten stav cist.
>
> HTTP REST uz je striktnejsi a popisuje presnejsi pouziti i DELETE, PUT,
> PATCH, etc.
>
> Pokud nemas vylozene duvod to nedodrzovat, tak je lepsi se te konvence
> drzet.
>
>
> A.
>
> On Tue, Sep 15, 2015 at 9:54 PM Marek Nožka <marek na tlapicka.net> wrote:
>
>> Ahoj
>>
>> On Tue, 15 Sep 2015 08:40:33 +0200 Honza Javorek <mail na honzajavorek.cz>
>> wrote to Konference PyCZ <python na py.cz>:
>>
>> > Jestli mají posílat nějaké informace a těma měnit stav na serveru, tak
>> > musíš použít i něco jiného než GET, pokud se budeme bavit aspoň o
>> samotném
>> > blbém HTTP, když už ne o RESTu.
>>
>> To je právě to, co nechápu. Pokud vezmu množinu jednoduchých akcí jaký je
>> rozdíl mezi
>>
>> GET /123acb/krok
>>
>> a mezi
>>
>> PUT
>> id = "123abc",
>> akce = "krok"
>>
>> Chápu, že když chci poslat nějaký větší objem dat je PUT jistě lepší, ale
>> pokud jde jen o jednoduché povely, co mi PUT nebo DELETE přináší za
>> výhodu?
>>
>> > Já bych ti to klidně nějak zkusil namodelovat, ale k tomu by se hodila
>> > komplet pravidla té hry a možné stavy, do jakých se lze dostat a jak se
>> do
>> > nich lze dostat.
>>
>> Pravidla jsou zatím velice jednoduchá:
>> Server umístí hráče na hrací pole a ukáže jim, kde je poklad. V každém
>> kole
>> lze provést jednu z akcí:
>>   * otoč se o 90° doleva
>>   * otoč se o 90° doprava
>>   * udělej krok
>>
>> Cílem je, za co nejmenší počet kol dosáhnout cíle. Server upozorní pokud
>> by klient šel do zdi nebo pokud chtějí dva hráči vejít na stejné políčko.
>> Počítám, ale časem s rozšířením pravidel o časované bomby, střílení,
>> dobíjení
>> a vybíjení baterií, práce v týmu. Uvidíme jak nám to půjde.
>>
>> Díky
>>       Marek
>> _______________________________________________
>> Python mailing list
>> python na py.cz
>> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>>
>> Visit: http://www.py.cz
>>
>
> _______________________________________________
> Python mailing list
> python na py.cz
> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>
> Visit: http://www.py.cz
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://www.py.cz/pipermail/python/attachments/20150916/735207ae/attachment.html>


Další informace o konferenci Python