[python] python chess endgame

pax0 na seznam.cz pax0 na seznam.cz
Úterý Březen 5 18:22:23 CET 2024




Dobry den,




mam problem s timto mym kodem: https://pastebin.com/yEy4GjVp Popis problemu 
viz zde https://chess.stackexchange.com/questions/44862/i-have-a-code-in-
python-which-should-compute-fully-optimal-moves-in-an-endgame-f Jde o 
pocitani sachovych koncovek s malo figurami na sachovnici podle toho kolik 
se vleze do RAMky. Aktualne pouzivam D==3. (Q+K+k) A je dictionary, ktery se
zaplni FEN retezci, ktere vzniknou nejakym legalnim tahem hrace, ktery je na
tahu az do stavu, kdy zadny dasi novy stav ('fen' string) neni dosazitelny 
timto postupem. Pak se pocita plne optimalni posloupnost tahu z initial_fen 
a tyto optimalni tahy se ukladaji do A[K]['sequence'] pro promennou K. Kod 
pocita spravne s vyjimkou 1. uzlu A[1]['sequence']. Kdyz se tato pormenna 
rucne nastavi spravne ve funkci main() kod je jiz plne korektni. Chtel bych 
se tomuto ad hoc nastaveni vyhnout a nechat jej spocitat robustne a 
algorimticky, avsak nic co jsem zkousel nefungovalo. Mate nekdo nejakou 
radu, jak to zaridit ? Opraveny kod a link na nej na pastebin.com bude 
vitan.

Slovnik A ci nekdy game_tree obsahuje dalsi pomocne uzitecne hodnoty.


Jan Pax



------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://www.py.cz/pipermail/python/attachments/20240305/e280c6b0/attachment.htm>


Další informace o konferenci Python