[python] pygame

goddard na seznam.cz goddard na seznam.cz
Čtvrtek Září 6 12:26:15 CEST 2012


ahoj,

tohle by melo fungovat diky pygame.key.set_repeat(delay, interval) (http://www.pygame.org/docs/ref/key.html#pygame.key.set_repeat)

import random, time, pygame, sys
from pygame.locals import *

FPS = 25
W_HEIGHT = 480
W_WIDTH = 640

pygame.init()
pygame.display.set_mode((W_WIDTH, W_HEIGHT))
pygame.key.set_repeat(1, 25)

while True:
  for event in pygame.event.get():
    if event.type == QUIT:
      sys.exit(0)
    if event.type == KEYDOWN:
      if event.key == K_LEFT:
        print "go left"

pygame.dsplay.update()
FPSCLOCK.tick(FPS)

jiri

------------ Původní zpráva ------------
Od: Hynek Fabian <hynek.fabian at firma.seznam.cz>
Předmět: Re: [python] pygame
Datum: 05.9.2012 13:43:47
----------------------------------------
To IMO o moc lip vyresit nejde, pacz kdyz budes reagovat na kazdou
udalost, tak panacek pujde tak rychle jak rychle bude masina stihat
vyrabet udalosti. Cili tam stejne nekde budes muset mit casovac, v
hlavni smycce postupne sbirat udalosti vcetne klaves a az kdyz prisel
cas udelat dalsi krok tak na ne reagovat.

On 09/05/12 12:36, Ctibor.Plasek wrote:
> Ahoj. To jsem taky vyzkoušel akorát mi to přišlo takové kostrbaté
> řešení (permanentně kontrolovat, že je klávesa stisknutá a pak zas že
> je puštěná). Ale asi to asi jinak nepůjde :-(
> 
> 
>> ------------ Původní zpráva ------------ Od: azurIt
>> <azurit at pobox.sk> Předmět: Re: [python] pygame Datum: 05.9.2012
>> 12:18:39 ---------------------------------------- Ahoj,
>> 
>> priamo skusenosti s tym nemam avsak co tak pri stlaceni nastavit
>> nejaky priznak (nejaku premennu na True), ze klavesa je stlacena a
>> nasledne pri pusteni ten priznak vynulovat? Dany priznak mozes
>> niekde inde kontrolovat a ak je True, tak sa panacik bude
>> pohybovat.
>> 
>> azur
>> 
>> 
>> ______________________________________________________________
>>> Od: "Ctibor.Plasek" <Ctibor.Plasek at seznam.cz> Komu:
>>> <python at py.cz> Dátum: 05.09.2012 12:12 Predmet: [python] pygame
>>> 
>>> Ahoj. Nemáte někdo zkušenosti s Pygame? Mám takový problém : při
>>> stisku klávesy chci, aby 'panáček' šel tak dlouho,
>> dokud klávesu nepustím ( což je zdá se logické).
>>> Jenže když použiji :
>>> 
>>> stisk = pygame.key.get_pressed() if stisk[K_UP]: print("ahoj
>>> UP") elif stisk[pygame.K_DOWN]: print("ahoj DOWN")
>>> 
>>> anebo :
>>> 
>>> for event in pygame.event.get():
>>> 
>>> if event.type == QUIT or (event.type == KEYUP and event.key ==
>> K_ESCAPE):
>>> pygame.quit() sys.exit()
>>> 
>>> if event.type == KEYUP and event.key == K_RIGHT : klavesa = 1
>>> 
>>> if event.type == KEYUP and event.key == K_LEFT : klavesa = -1
>>> 
>>> Tak to vždy bere akorát jedno stisknutí. Nemůžete mi někdo
>>> poradit, jak to
>> jednoduše vyřešit ?
>>> Děkuji Ctibor _______________________________________________ 
>>> Python mailing list Python at py.cz 
>>> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>>> 
>> _______________________________________________ Python mailing
>> list Python at py.cz http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>> 
>> 
>> 
> _______________________________________________ Python mailing list 
> Python at py.cz http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
> 

_______________________________________________
Python mailing list
Python at py.cz
http://www.py.cz/mailman/listinfo/python




Další informace o konferenci Python