[python] pygame

Ctibor.Plasek Ctibor.Plasek na seznam.cz
Čtvrtek Září 6 22:53:39 CEST 2012


No to je luxus.

Díky moc.
Ctibor


> ------------ Původní zpráva ------------
> Od:  <goddard na seznam.cz>
> Předmět: Re: [python] pygame
> Datum: 06.9.2012 12:27:22
> ----------------------------------------
> ahoj,
> 
> tohle by melo fungovat diky pygame.key.set_repeat(delay, interval)
> (http://www.pygame.org/docs/ref/key.html#pygame.key.set_repeat)
> 
> import random, time, pygame, sys
> from pygame.locals import *
> 
> FPS = 25
> W_HEIGHT = 480
> W_WIDTH = 640
> 
> pygame.init()
> pygame.display.set_mode((W_WIDTH, W_HEIGHT))
> pygame.key.set_repeat(1, 25)
> 
> while True:
>   for event in pygame.event.get():
>     if event.type == QUIT:
>       sys.exit(0)
>     if event.type == KEYDOWN:
>       if event.key == K_LEFT:
>         print "go left"
> 
> pygame.dsplay.update()
> FPSCLOCK.tick(FPS)
> 
> jiri
> 
> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: Hynek Fabian <hynek.fabian na firma.seznam.cz>
> Předmět: Re: [python] pygame
> Datum: 05.9.2012 13:43:47
> ----------------------------------------
> To IMO o moc lip vyresit nejde, pacz kdyz budes reagovat na kazdou
> udalost, tak panacek pujde tak rychle jak rychle bude masina stihat
> vyrabet udalosti. Cili tam stejne nekde budes muset mit casovac, v
> hlavni smycce postupne sbirat udalosti vcetne klaves a az kdyz prisel
> cas udelat dalsi krok tak na ne reagovat.
> 
> On 09/05/12 12:36, Ctibor.Plasek wrote:
> > Ahoj. To jsem taky vyzkoušel akorát mi to přišlo takové kostrbaté
> > řešení (permanentně kontrolovat, že je klávesa stisknutá a pak zas že
> > je puštěná). Ale asi to asi jinak nepůjde :-(
> > 
> > 
> >> ------------ Původní zpráva ------------ Od: azurIt
> >> <azurit na pobox.sk> Předmět: Re: [python] pygame Datum: 05.9.2012
> >> 12:18:39 ---------------------------------------- Ahoj,
> >> 
> >> priamo skusenosti s tym nemam avsak co tak pri stlaceni nastavit
> >> nejaky priznak (nejaku premennu na True), ze klavesa je stlacena a
> >> nasledne pri pusteni ten priznak vynulovat? Dany priznak mozes
> >> niekde inde kontrolovat a ak je True, tak sa panacik bude
> >> pohybovat.
> >> 
> >> azur
> >> 
> >> 
> >> ______________________________________________________________
> >>> Od: "Ctibor.Plasek" <Ctibor.Plasek na seznam.cz> Komu:
> >>> <python na py.cz> Dátum: 05.09.2012 12:12 Predmet: [python] pygame
> >>> 
> >>> Ahoj. Nemáte někdo zkušenosti s Pygame? Mám takový problém : při
> >>> stisku klávesy chci, aby 'panáček' šel tak dlouho,
> >> dokud klávesu nepustím ( což je zdá se logické).
> >>> Jenže když použiji :
> >>> 
> >>> stisk = pygame.key.get_pressed() if stisk[K_UP]: print("ahoj
> >>> UP") elif stisk[pygame.K_DOWN]: print("ahoj DOWN")
> >>> 
> >>> anebo :
> >>> 
> >>> for event in pygame.event.get():
> >>> 
> >>> if event.type == QUIT or (event.type == KEYUP and event.key ==
> >> K_ESCAPE):
> >>> pygame.quit() sys.exit()
> >>> 
> >>> if event.type == KEYUP and event.key == K_RIGHT : klavesa = 1
> >>> 
> >>> if event.type == KEYUP and event.key == K_LEFT : klavesa = -1
> >>> 
> >>> Tak to vždy bere akorát jedno stisknutí. Nemůžete mi někdo
> >>> poradit, jak to
> >> jednoduše vyřešit ?
> >>> Děkuji Ctibor _______________________________________________ 
> >>> Python mailing list Python na py.cz 
> >>> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
> >>> 
> >> _______________________________________________ Python mailing
> >> list Python na py.cz http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
> >> 
> >> 
> >> 
> > _______________________________________________ Python mailing list 
> > Python na py.cz http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
> > 
> 
> _______________________________________________
> Python mailing list
> Python na py.cz
> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
> 
> 
> _______________________________________________
> Python mailing list
> Python na py.cz
> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
> 
> 
> 


Další informace o konferenci Python